Skip to main content


اخبار

هیات مدیره انجمن غدد

در آغاز این جلسه عضویت در انجمن تیرویید آسیا ـ اقیانوسیه AOTA مطرح شد و مقرر شد تا با توجه به محدودیت‌های پرداخت حق‌ عضویت، تمهیداتی جهت عضو شدن اعضای هیات مدیره انجمن و نیز روسای بخش‌های تربیت کننده و دستیار فوق تخصصی فراهم شود. همچنین موارد اعلان شود تا افراد علاقه‌مند نسبت به آن راساً اقدام کنند.

سپس مکاتبه دفتر ارزیابی فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه مبنی بر تکمیل جدول اطلاعات داروهای حوزه غدد به منظور کنترل قیمت و پیشگیری از بروز کمبود آن مطرح گردید که مقرر شد تا جداول مربوطه در مهلت مقرر توسط آقایان دکتر فرهاد حسین‌پناه و دکتر مجید ولی‌زاده تکمیل شود.

نظر به پایان مهلت قانونی دوره هیات مدیره در سالجاری، تعیین کمیته انتخابات در دستور کار قرار گرفت که طی آن مقرر شد از آقایان دکتر حسین دلشاد، دکتر مجتبی ملک، دکتر مجید رمضانی، دکتر امیر ضیایی و نیز دکتر مجتبی مهرداد به عنوان نمایندگان انجمن در کمیته انتخابات دعوت شود.

توضیح اینکه کمیته انتخابات متشکل از 5 عضو انجمن و یک نماینده از کمیسیون انجمن‌های علمی وظیفه دارد تا مراحل انتخابات از تعیین تاریخ و اطلاع‌رسانی تا تایید صلاحیت کاندیداها و برگزاری انتخابات را مدیریت نماید. شایان ذکر است که اعضا کمیته انتخابات نمی‌توانند کاندیدای هیات مدیره و بازرس باشند.در ادامه جلسه مقرر شد تا نامه اعتراضیه انجمن به سازمان تامین اجتماعی در خصوص پوشش بیمه‌ای درخواست تراکم استخوان تنظیم و ارسال شود. همچنین مکاتبه‌ای مستقل توسط انجمن در اعتراض به الزام عقد قرارداد به بیمه‌ها جهت تمدید پروانه مطب انجام پذیرد. علاوه بر آن مطالبات قبلی انجمن در ارتباط با پوشش با پوشش بیمه‌ای هورمون رشد با نسخ متخصصین غدد بالغین نیز پیگیری شود

. 


نظر شما:

Back to top 
news search phone-fill research phone-fill marker-fill liaison email-fill facebook twitter youtube translate