Skip to main content


اخبار

انتخابات هیات مدیره انجمن متخصصین غدد در تاریخ 1393/07/30

نشست مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن متخصصین غدد درون ریز و متابولیسم در تایخ سی ام مهر ماه و در حاشیه دهمین کنگره بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم برگزار شد.
در این جلسه ابتدا توضیحات مختصری توسط دکتر فریدون عزیزی، رئیس و بنیان گذار انجمن ارائه و سپس سرفصل اجمالی اقدامات انجام شده دوره اخیر هیات مدیره توسط مسئول روابط عمومی انجمن عمومی قرائت شد. سپس دکتر نخجوانی خزانه دار انجمن بیلان و گردش مالی سه ساله گذشته را ارئه داد که پس از تائید بازرس به تائید مجمع عمومی نیز رسید.
در بخش دوم جلسه هیات رئیسه شامل آقایان دکتر رضا رجبیان، دکتر کریم شهرزاد و دکتر محمد هاشمی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی جلسه تشکیل و از افراد داوطلب درخواست شد تا نامزدی خود را برای تصدی کرسی های هیات مدیره انجمن اعلام کنند. پس از ثبت نام نامزدها، تعدادی از آنها سخنان کوتاهی در خصوص اهداف خود و علمکرد آتی انجمن ابراز نمودند و سپس برگه های اخذ رای با حضور نماینده وزارت بهداشت در بین حاضرین توزیع و کار رای گیری آغاز شد.
پس از جمع آوری و شمارش آراء از بین 117 تعرفه ماخوذه دکتر فریدون عزیزی با اکثریت قاطع 102 رای و پس از ایشان دکتر باقر لاریجانی با 82 رای، دکتر علیرضا استقامتی با 77 رای، دکتر فرهاد حسین پناه با 69 رای، دکتر منوچهر نخجوانی با 57 رای، دکتر علیرضا خمسه با 49 رای و دکتر فاطمه اصفهانیان با 45 رای به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره به مدت سه سال انتخاب شدند همچنین دکتر محسن خوش نیت و دکتر زهره موسوی به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند. دکتر جواد بهجتی نیز به مانند دوره های پیشین به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد.

نظر شما:

Back to top 
news search phone-fill research phone-fill marker-fill liaison email-fill facebook twitter youtube translate