Skip to main content


اخبار

جلسه هیئت مدیره انجمن متخصصین غدد درتاریخ 94/11/21

جلسه هیئت مدیره انجمن متخصصین غدد در تاریخ بیست و یکم بهمن ماه در محل پژوهشکده علوم غدد درون‌ریز و متابولیسم برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد تا گردهمایی‌های سال آینده انجمن به همان ترتیب سنوات گذشته برگزار و بیمارستان کودکان مفید نیز به فهرست اضافه شود. همچنین مقرر گردید تا در هر گردهمایی محتوای برنامه با تاکید برمعرفی مورد، برعهده بیمارستان برگزار کننده باشد و نیز جلسه هیئت مدیریه حتی در صورت نبودن دستور جلسه تشکیل شود.
در خصوص استعلاماتی که توسط شرکت‌های دارویی از انجمن می‌شود نیز مقرر شد تا علاوه بر تایید فرم 34 معاونت درمان وزارت بهداشت، در خصوص استفسارهای علمی شرکت‌ها نیز وجوهی به حساب انجمن واریز گردد که 20% آن مستقیماً به فرد ارزیابی کننده تعلق بگیرد.
پیشنهاد جامعه انجمن‌های تخصصی و فوق تخصصی در خصوص برگزاری سمینار علمی مشترک با انجمن نورولوژی مطرح گردید و مقرر شد تا دکتر محمد ابراهیم خمسه به عنوان دبیر برنامه، نماینده انجمن غدد باشند.
در این جلسه همچنین موارد مطروحه در شورای آموزش تخصصی پزشکی و تغییراتی که در نحوه پذیرش دستیار فوق تخصصی در آن شورا به تصویب رسیده ارائه و مقرر شد تا در جلسه بعدی با حضور آقای دکتر لاریجانی مورد بحث قرار بگیرد.
تخفیف بیست درصدی حق ثبت نام کنگره‌ها، ارسال رایگان کتب و مقالات از طریق فضای مجازی و قرار گرفتن لینک اسلایدهای برنامه‌های علمی پژوهشکده در سایت انجمن غدد به عنوان امتیازاتی برای اعضاء انجمن نیز مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما:

Back to top 
news search phone-fill research phone-fill marker-fill liaison email-fill facebook twitter youtube translate